Passion for Fasion

Whatsapp ons: 06 246 88 907

Retourneren en Ruilen

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die wij aanbieden. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Informeer ons hierover uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. De producten dienen in de originele verpakking en onbeschadigd te worden aangeboden.


Uitzonderingen: buiten een indicatie van gedragen artikelen waarbij het artikel niet retour genomen wordt en de klant behoudens is het binnen 7 dagen op te halen, is de retourafdeling zeer alert bij de terugname van sieraden! Oorbellen worden niet retour genomen ivm hygiene voorschriften.

De kosten voor het retourneren worden niet vergoed door Fashionbym.nl. Om de retour procedure zo snel en voorspoedig mogelijk te verwerken, vragen we je om onderstaande werkwijze te volgen.


Werkwijze retouren van producten
Log in op je account; zodra je bent ingelogd kom je automatisch in je persoonlijke account
In het linkermenu zie je "Bestelhistorie" , klik je hierop
Klik op het icoon om welke bestelling het gaat
Klik daarna op het icoon om een retouraanvraag in te dienen
Geef hierna aan wat de reden van retour is en geef hierop een aanvulling
Wanneer je aanvraag verstuurd is, zal deze door ons beoordeeld worden en krijgt je een reactie per mail
Na onze goedkeuring kun je je product retourneren

Adresseer de zending conform de instructies in de e-mail. Deze email ontvang je na aanmelding van je retouraanvraag. Bied de zending z.s.m. aan bij een postkantoor of een servicepunt van PostNL. of DHL Wij adviseren het aangetekend retour te zenden, zodat er getekend kan worden voor ontvangst van het retour! Het is ook mogelijk de zending als brievenbus pakket aan te bieden. Bewaar wel altijd je track en trace bewijs om te zien waar je pakket blijft. Fashionbym is niet aansprakelijk voor retourzendingen die niet aankomen


Retouradres:
Fashion By M
t.a.v. retouren
Langelermaatweg 159
7553JG Hengelo(O)


Ruilen
Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel om te ruilen. In dat geval verzoeken wij je eerst het te ruilen artikel voor retour aan te melden. Je kunt dan als reden voor retourneren kiezen voor ruilen. Wil je s.v.p. ook hier aangeven wat de reden is van ruilen, gebruik hiervoor het veld "Aanvulling op reden van retourneren". Indien het product een meer of minder prijs heeft, wordt dat uiteraard verrekend.


Klachten
Eventuele klachten over een artikel en / of bestelling, de bezorging of over onze algemene dienstverlening kun je melden aan onze klantenservice. Wij willen je vragen om de klacht zo snel mogelijk, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 19.00 uur) via 06 - 24688907 of per e-mail: info@fashionbym.nl.

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht om dit in overleg zo goed mogelijk op te lossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij per ommegaande contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 1 - 5 werkdagen.